הטרנדים הלוהטים בזירת המטבחים לשנת 2021

שנת 2020 עוד רגע מסתיימת, ולכן זה הזמן לדבר על הטרנדים החדשים בזירת עיצוב מטבחים, כאלה שיעשו לכם חשק לשדרג את המטבח ולהפוך את חוויית השהות בו לנעימה, חמה וטעימה יותר. אז מסתבר שהולך להיות לנו לוהט במטבח, שווה להישאר!

סגנונות יותר חמים לצד צבעים כהים

נראה שהטרנד של מטבחים כהים ממשיך איתנו הלאה לשנת 2021. הצבעים הכהים כמו שחור ואפור כהה תופסים בגאווה את מקומם של המטבחים הלבנים המוארים, והולכים לעשות לנו את המטבח חמים עם שיק קולינרי ייחודי. יש כאלה שילכו גם על האקסטרים ויעצבו מטבח שכולו שחור, ללא כל אלמנט של צבע ממש ככה, מארונות המטבח, מוצרי החשמל, הברזים, השיש ואפילו שקעי החשמל יהיו שחורים. כן, יש בזה משהו דרמטי, ממש כמו קופסת תכשיטים יוקרתית.

שילוב טכנולוגיות חכמות מפתיעות במטבח

הבית החכם מגיע למטבח שלנו בצעדי ענק, עם שלל טכנולוגיות מתקדמות שהולכות להפוך לנו את השהות במטבח להרבה יותר פרקטית. אנחנו לא מדברים על גאדג'טים או מכשירי חשמל חכמים, אלא על טכנולוגיות ייחודיות המשולבות בכל אלמנט במטבח, החל מברזים חכמים המופעלים בעזרת מגע, מקרר חכם שמתריע כאשר משהו נגמר, תאורה חכמה ניתנת להפעלה מהנייד וחיישנים חכמים למגוון שימושים נוספים. אם כך, אין ספק שבשנת 2021 הטכנולוגיה תיכנס היטב למטבח ותהיה הרבה יותר דומיננטית.

משטחי עבודה מרווחים יותר העשויים מחומר קוורץ

משטחי העבודה שלנו בשנת 2021 יהיו הרבה יותר גדולים ממה שהכרתם… חובבי בישול ואפייה דווקא יקפצו על הרעיון, כי אין כמו לרדד את הבצק על משטח גדול מבלי להיתקע בקרמיקה. הגודל יהיה בולט מאוד גם באי במטבח, שהולך להיות גדול ומרווח מאוד, הרבה בזכות חזרת הכיור והכיריים למקומם הטבעי ולא על האי. רוב המשטחים החדשים יהיו עשויים מאבן קוורץ הלוהטת בזירת עיצוב מטבחים, הרבה בזכות היתרונות הבולטים שלה, החוזק, קלות הניקיון והמראה הייחודי שלה.

יותר חומרים טבעיים והרבה עץ

בשנת 2021 נראה שילובים מעניינים של מראה תעשייתי, לצד מראה טבעי של עץ. לדוגמה עץ אלון הולך להיות להיט במטבח, ולהשתלב בצורה בולטת במגוון מקומות במטבח, החל ממדפים צפים, ארונות מטבח, רגלי השולחן ועוד. כדי להשלים את המראה הטבעי, ריצוף ברצפת קרמיקה דמוי פרקט הולך להיות הדבר הבא על רצפת המטבח שלנו. גם עציצים ירוקים הולכים לקשט לנו את המטבח וליפול באלגנטיות מהמדפים על מנת לייצר מראה טבעי מושלם.

פתרונות אחסון ופרזול חכמים במיוחד

גם השנה נראה שיש דגש על פתרונות האחסון שבהחלט משנה לשנה נעשים חכמים ויצירתיים יותר. לדוגמה מגירת הסכום רחבה יותר עם מספר רב של חוצצים, ארונות התבלינים נשלפים ומסודרים יותר, הארונות לסירים ומכסים הרבה יותר פרקטים ומתוכנים פנימית בצורה חכמה, ישנם תאי אחסון ייעודים לאחסון מכשירי חשמל לצורך הסתרתם ועוד מגוון פתרונות  נוספים. לכל אלה מצטרפים פתרונות פרזול חדשים, שהופכים את חוויית השימוש במגירות ובארונות להרבה יותר נוחה.

מעצבים מטבח חדש עם המומחים! מטבחי דלקוב מציעה לכם מטבחים המשתלבים עם המגמות העיצוב המובילות, תוך ייעוץ מקצועי ותכנון מוקפד לאורך כל הדרך. כל לקוח יקבל ארון הזזה עם זכוכית בהתאמה אישית מבית "דלקוב ארונות" ואפשרות לחלוקה של 12 תשלומים ללא ריבית.

בואו נדבר על המטבח שלכם >>>

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button