טיפים קטנים וחשובים לבחירת מטבח לבית חדש

המטבח הוא הלב הפועם של הבית ואין עם זה ויכוח. בו אנו מבלים שעות רבות, מי יותר ומי פחות, ולכן מטבח לא קונים, אלא מתכננים היטב ומתאימים לצרכים האישיים של כל אחד. אז רגע לפני שהופכים את חוויית הבישול לנעימה וטעימה עוד יותר, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. הבאנו בפניכם כמה טיפים מעולים לתכנון מטבח פרקטי.

השראה מתמונה שאוהבים לא תמיד מספיקה

באופן טבעי כאשר אנו רוצים לתכנן מטבח חדש, או בכלל לשפץ את הבית, אנו שואבים השראות ממגזינים ואפליקציות שונות. אך חשוב להבין שלא תמיד ההשראות הללו יעילות, כיוון שכל חלל שונה באופיו, וכך גם האפשרויות לעצב בדיוק מה שאנחנו רוצים בחלל. ייתכן כי דגם מסוים שראינו מתאים למטבחים גדולים, ואילו החלל שלנו קטן, ייתכן כי קיימת בעיה מבחינת שילוב תשתיות במבנה מסוים וכך הלאה.

להתמקד בפרקטיקה לאורך כל התכנון

פרקטיקה היא גולת הכותרת בעיצוב מטבח. פעמים רבות אנשים מתמקדים בעיצוב מרשים, אך פחות שמים דגש על פרקטיקה. חשוב להבין שהמטבח יכול להיראות מעוצב פיקס, אך מבחינת השימוש בו פחות. פרקטיקה מיושמת בפרטים הקטנים כמו אי שמתאים לנו, משטח בישול ואפייה רחב ללא אקססוריז המפריעים לרדד את הבצק, מקום להדחת כלים ידנית, מגירות קטנות המתאימות לשליפה מהירה של כלי בישול ותבלינים, מזווה מרווח, מוצרי חשמל נגישים ועוד.

ללכת על תכנון על פי שלבים מדויקים

עוד טיפ יעיל הוא לתכנן את המטבח על פי שלבים מסודרים. כמובן לא לוותר על הדמיות שיכולות להראות לכם באופן מוחשי כיצד המטבח יראה ולבצע שינויים 'על הנייר'. לאחר ההדמיות, עברו שלב שלב לדוגמה בחירת הארונות, השיש, הכיור, הפרזול, ידיות, מדפים, התאורה ומגוון אלמנטים נוספים שישתלבו בחוכמה במטבח.

לערב אנשי מקצוע מהשורה הראשונה

עוד בשלב התכנון מומלץ לערב אנשי מקצוע מיומנים, החל ממעצבת פנים, אנשי אינסטלציה, חשמלאים וכמובן חברה לעיצוב ותכנון וטבחים המציעה את כל החבילה במקום אחד. חשוב להבין שבעלי מקצוע טובים ומנוסים יוכלו להיות לכם לעזר רב ולתת טיפים מעולים ופתרונות יצירתיים שכלל לא חשבתם עליהם.

להשקיע בפרזול הכי איכותי שיש

אין ספק שפרזול הא אחד הפרמטרים הקריטיים בתכנון מטבח. לא משנה כמה המטבח יהיה פרקטי ומעוצב, אם הפרזול לא יהיה איכותי חוויית השימוש במטבח תהיה בינונית, ושלא לדבר על זה שמגירות יוכלו לקרוס, הקלאפה תיתקע, הארון לא יפתח בצורה חלקה ובקיצור לעשות לכם בעיות רבות בעת השימוש ובהמשך. מוצרי פרזול לדוגמה מבית בלורן נחשבים לטובים בעולם, ולכן הם המומלצים ביותר.

עומדים בפני תכנון מטבח? אל תתפשרו על פחות! מטבחי דלקוב מציעה לכם עיצוב ותכנון מטבח החל מ- 30,000 ₪ ומעלה, תוך ייעוץ מקצועי ותכנון מוקפד לאורך כל הדרך. כל לקוח יקבל ארון הזזה עם זכוכית בהתאמה אישית מבית "דלקוב ארונות" ואפשרות לחלוקה של 12 תשלומים ללא ריבית.

בואו נדבר על המטבח שלכם >>>

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button