שחור זה הלבן החדש? הכירו את הטרנד של מטבחים שחורים

הוא נועז, מדויק ומעניק לחלל המטבח תחושה יוקרתית ושונה מכל מה שהכרנו. כן, מסתבר שמטבחים שחורים כבשו את עולם העיצוב, מעניקים תחושה קולינרית ומחליפים בגאווה את המטבחים הלבנים. נראה שבהחלט הולך להיות מעניין בזירת העיצוב, בואו נראה איך צוברים אומץ ומעצבים מטבח שחור מרהיב ואצילי.

כל אישה מחזיקה בארון כמה וכמה פריטים שחורים. כן, שחור הוא מרזה, יוקרתי ומתאים לכל אירוע או יציאה. נראה שהשחור היוקרתי יוצא מהמלתחה שלנו ומגיע ישירות למטבח, אך כמובן שמטבח שחור הוא לאמיצים בלבד ומתאים למי שמחפש משהו שונה מהלבן המסורתי המוכר. המטבח השחור נותן פייט רציני למטבח הלבן, ואפשר להבין למה…

למה דווקא מטבח שחור?

צבע נחשק – שחור הוא צבע דרמטי, נחשק וכזה שמתאים לכל סגנונות העיצוב, החל מקו מודרני, נועז ומראה תעשייתי. בנוסף, צבע שחור נחשב למגמה לוהטת בעיצוב הבית, לא רק במטבח אלא גם בחללים נוספים בבית, כך שאם תרצו להכניס את הטרנד החם של זירת העיצוב, שחור היא הבחירה הטובה ביותר. 

משתלב נהדר עם מגוון חומרים וצבעים – מטבח בצבע שחור משתלב כמעט עם כל סוגי החומרים והצבעים, ובעיקר עם עץ אלון ועצים נוספים. גם מבחינת צבעים, תוכלו הוסיף טאצ' אדום, צהוב, טורקיז, אפור, כחולים ועוד. גם שילוב של צמחים ירוקים משלבים נהדר עם מטבח שחור, ולכן אין גבול לדמיון ולשילובים.  

מסתיר לכלוך – צבע שחור מסתיר לכלוך ביחס למטבח לבן שרואים כל כתם על הארון, מה גם שקל מאוד לנקות ארונות מטבח שחורים וגם את השיש. אולם, חשוב לדעת שישנם חומרים מסוימים המותרים סימני טביעות אצבעות, ולכן חשוב לבחור ארונות מטבח מחומרים שאינם מותירים סימני אצבעות.

נראה תמיד במיטבו – מטבח שחור יראה תמיד טוב, ולא משנה איזה עיצוב תבחרו, כי המראה היוקרתי של צבע שחור בולט מאוד ומייצר חלל עם אופי ייחודי. אגב, תוכלו לבחור בין מטבח שכולו שחור לבין שילוב של צבעים דומיננטיים נוספים, מה שבטוח הצבע השחור יהיה דומיננטי ויעניק לחלל אפקט מרשים ביותר.

שחור שחור או שילוב שחור עם עוד גוונים?

במטבחים שחורים, נוכל לראשות שתי מגמות בולטות: יש כאלה שהולכים על האקסטרים ומעצבים את כל המטבח בשחור ממש הכל כולל שיש, כיורים, ברזים ואפילו את השקעים של החשמל. מנגד, יש כאלה שמכניסים טאצ' שחור, או 50/50, כלומר הצבע השולט עדיין יהיה שחור, כי אין מה לעשות צבע שחור הוא דומיננטי, וחלק בגוון אחר. לדוגמה, ארונות המטבח יהיו בצבע שחור, אך השיש יהיה בגוון אפור או בז'. כמובן שהכל עניין של טעם וסגנון.

מעצבים מטבח שחור עם המומחים! מטבחי דלקוב מציעה לכם מטבחים בכל גוון וסגנון שתרצו החל מ- 30,000 ₪ ומעלה, תוך ייעוץ מקצועי ותכנון מוקפד לאורך כל הדרך. כל לקוח יקבל ארון הזזה עם זכוכית בהתאמה אישית מבית "דלקוב ארונות" ואפשרות לחלוקה של 12 תשלומים ללא ריבית.

בואו נדבר על המטבח השחור שלכם >>>

מאמרים אחרונים

שתפו

Call Now Button